تعهد ۱۴۰۰ میلیارد تومانی خیرین در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز آذربایجان شرقی
تعهد ۱۴۰۰ میلیارد تومانی خیرین در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز آذربایجان شرقی
مهر تبریز: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان از تعهد ۱۴۰۰ میلیارد تومانی خیرین در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش مهر تبریز، بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان با حضور سخنگوی دولت، معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور و دیگر مسئولین کشوری و استانی برگزار شد.

فرهاد فرهودی، مدیرکل نوسازی مدارس استان در پایان این جشنواره ضمن جمع‌بندی تعهدات خیری جمع آوری شده گفت: امروز خیرین مدرسه ساز آسان آذربایجان شرقی بار دیگر حماسه ای آفریدند که در تاریخ کشور کم نظیر است.

وی افزود: امروز به همت خیرین بزرگوار تعهدات جشنواره ۲۶، به ۱۴۰۰ میلیارد تومان رسید که عددی شگفت انگیز است.

وی ادامه داد: تلاش در راه مدرسه سازی و گذشت از جان و مال در راه تربیت آینده سازان جمهوری اسلامی ایران کار بزرگمردان خدایی است که با خالق خود معامله می کنند.

فرهودی اظهار داشت: در استان آذربایجان شرقی خیرین به معنای واقعی بازوی توانمند دولت در نهضت مدرسه سازی هستند و امیدواریم تا روزی جشن ساماندهی آخرین مدرسه غیرمستحکم در استان را جشن بگیریم.

گفتنی است در پایان این مراسم سردار نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی ارسال لوح سپاسی، از فرهاد فرهودی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در راستای کمک اداره کل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی به توسعه و تجهیز مدارس روستاهای محروم و هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان تجلیل به عمل آورد .

در متن این لوح سپاس که در حین برگزاری بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان شرقی به مهندس فرهودی اهدا گردید، آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سرور ارجمند بسیجی گرانقدر جناب آقای مهندس فرهودی

مدیرکل محترم نوسازی مدارس استان آذربایجان شرقی

 

با سلام تحیات الهی

دردود بر شما که محضر مهر هستید و از تبار باران، فروغ مهرتان روشنی بخش حریم مهرورزی و ریزش ابر کرامتتان رویش تعلیم و تربیت است. شما یار دیار امروزید و یادگار ماندگار فردا.

از اینکه با بهره گیری از فیش لایتناهی الهی با همت و حمیت وسیع و وثیق با مشارکت و معاضدت مالی و معنوی در راستای تداوم همکاری آن اداره کل با سپاه عاشورا و کمک به توسعه و تجهیز مدارس روستاهای محروم و هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی در استان آذربایجان شرقی؛ سخاوتمندانه و کریمانه اهتمام ورزیده اید؛ و بمصداق قول مشهور:

(من لم یشکر النعم من المخلوق لم یشکر الخالق)

سپاسگزاری نموده و به شکرانه ی این توفیق الهی، و به پاس آن عمل صالح و پسندیده، از فرصت بیست و ششمین جشنواره خیرن مدرسه ساز استان آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۳، این لوح تقدیر، تقدیم محضر شایسته و گرانمایه ی جنابعالی می گردد.

با امید اینکه، با توکل به خداوند متعال در جهت نیل به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در جهت تربیت نیروی تمدن ساز و تراز انقلاب اسلامی قدم برداشته و بتوانیم سربازان شایسته ای برای امام زمان (عج الله تعالی) تربیت کنیم.انشالله

 

سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی