منابع انسانی سرمایه اصلی و اولیه هر سازمانی است
منابع انسانی سرمایه اصلی و اولیه هر سازمانی است
مهرتبریز-محمد ارشد سرپرست شرکت سیمان  در محل شرکت با علی احمدی نماینده مردم شریف شهرستان میاندوآب دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش مهر تبریز؛ محمد ارشد سرپرست شرکت سیمان صوفیان، ضمن  ارائه گزارشی از روند فعالیت و عملکرد شرکت گفت: رشد و اعتلای هر سازمان به انگیزه ها و توانایی های رو به رشد و جایگاه کارکنان آن سازمان باز می گردد و منابع انسانی سرمایه اصلی و اولیه هر سازمان، جامعه یا هر کشوری را تشکیل می‌دهد و ایجاد انگیزه های متعالی در کارکنان و هم افزایی سازمانی و تعلق خاطر برند به خود توسط کارکنان از مهم ترین رهیافت هایی است که در مدیریت نیروی انسانی این شرکت دنبال می شود.

ارشد افزود: مجموعه شرکت سیمان صوفیان نیز با تکیه به شعار سال، اهداف و برنامه های شرکت و دست یابی به چشم انداز پیش بینی شده در کنار سایر صنایع، نهاد ها و ارگانها با تلاش مضاعف در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در مسیر رونق تولید همصدا و همدل حرکت می کند. و ان شاء الله با عبور از موانع و چالش های پیش روی این صنعت به مطلوب مورد نظر دست یابد.

در این دیدار علی احمدی نماینده مردم شریف شهرستان میاندوآب ضمن عرض تبریک انتصاب سرپرست شرکت سیمان صوفیان، از تلاش های صورت گرفته در این شرکت و همچنین از تلاش کارکنان این شرکت برای تولید سیمان، قدردانی و تشکر کردند.