علی مبارکی: برای من، پیشرفت حرف اول را می زند!
علی مبارکی: برای من، پیشرفت حرف اول را می زند!
مهر تبریز: لژیونر فوتبال ایران گفت: درست است که کیفیت و ارزش لیگ عربستان بالا رفته و بزرگترین بازیکنان دنیا آنجا بازی می کنند؛ اما برای من، پیشرفت حرف اول را می زند!

هافبک دفاعی برجسته کشورمان،که موفق به بستن قرارداد با تیم سپورتینگ لیسبون شده، از تعدد قراردادها و پیشنهاد هایش برای تیم های عربی می گوید: من چند پیشنهاد از کشور های عربی داشتم که پول خوبی هم می دادند ولی برای من پیشرفت مهمه و هیچ وقت دوست ندارم به هرقیمتی بازی کنم. البته این درسته که کیفیت و ارزش لیگ های عربی بالا رفته و بهترین بازیکنان دنیا اونجا بازی می کنند.‌‌‌‌

علی مبارکی، فوتبالیست خوش‌آتیه ایرانی، در پایان ضمن تشکر از طرفداران تیم سابقش؛ خزر لنکران آذربایجان، بازی در آن تیم را تجربه ای بزرگ برای خود توصیف کرد و گفت: برای من بازی در خزر لنکران اذربایجان یک تجربه بزرگ بود؛ چون بازیکنان بزرگی را دیدم و توانستم به پیشرفت خوبی برسم و از تمام افرادی که در مسیر من اثرگذار بودند هم، تشکر می کنم.

وی ادامه داد: من از مصطفی دنیزلی در خزر لنکران چیزهای زیادی یاد گرفتم؛ از آقای محمودی هم همین طور. من تاکتیک در سطح حرفه ای را از دنیزلی یاد گرفتم و مدیون ایشان هستم؛ تاکتیک یاد گرفتن خیلی سخته و مهمه!