نایب قهرمانی مس با شکست قهرمان؟!
نایب قهرمانی مس با شکست قهرمان؟!
مهر تبریز: مس سونگون با عنایت به حساسیت بازی هوشیارانه بازی را آغاز کرد و با حمایت تماشاگران و دستیابی به پیروزی شیرین و ارزشمند در این دیدار حساس و تماشایی،علاوه بر تلافی باخت دور رفت در اصفهان ، مقام دوم لیگ را نیز از آن خود کرد.
به گزارش مهر تبریز، دیدار تماشایی و پرافت و خیز دو تیم رقیب دیرین و قدرتمند فوتسال ایران ،مس سونگون ورزقان و گیتی پسند اصفهان در هفته پایانی لیگ برتر درسالن پورشریفی  تبریز و تشویق بی امان هواداران مس مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت با پیروزی ۳ بر ۲ مس سونگون با تثبیت نایب قهرمانی لیگ برتر و تلافی شکست  دور رفت دراصفهان و در نهایت با حک و تحمیل نخستین باخت درکارنامه تیم گیتی پسند به  ایستگاه آخر رسید.
تیم باسابقه و مدعی  گیتی پسند اصفهان در حالی که از چهار هفته مانده به پایان لیگ برتر فصل جاری فوتسال ایران، قهرمانی وی مسجل شده بود، اما رقیب سنتی این تیم یعنی مس سونگون با حضور مقتدرانه در لیگ برتر فوتسال ایران و دفاع از قهرمانی فصل گذشته نتوانسته بود انتظارات انبوه هواداران خود را برآورده کند و حتی برای دسترسی به نایب قهرمانی فصل جاری باید حداقل یک امتیاز از این دیدار را کسب می کرد، با عنایت به حساسیت بازی هوشیارانه بازی را آغاز کرد و با حمایت تماشاگران و دستیابی به پیروزی شیرین و ارزشمند در این دیدار حساس و تماشایی،علاوه بر تلافی باخت دور رفت در اصفهان ، مقام دوم لیگ را نیز از آن خود کرد.

مس

گیتی پسند اصفهان به رغم قهرمانی زود هنگام باز هم در این بازی بدنبال تداعی نتیجه دور رفت و نداشتن باخت در کارنامه فصل جاری فقط به پیروزی برابر قهرمان فصل گذشته بود و حتی گل آغازین دقیقه اول  توسط محمدحسین درخشانی بیانگر این واقعیت بود.
بهرحال نیمه اول با گل ثانیه های آخرعلیرضا عسگری از گیتی پسند و دقیقه ۹ مرتضی عزتی ازمس با نتیجه ۲ بر۱ به سود میهمان خاتمه پذیرفت.
تیم مس در نیمه دوم که همه چیز را تمام شده می دید تلاش خود را بیشتر کرد و با درخشش ستودنی ونمایش بازی مقبول در دقایق ۳۴ و ۳۵ توسط مجتبی پارساپور و فرهاد فخیم نتیجه را ۳ بر ۲ به سود خود کرد که حملات دقایق پایانی گیتی پسند مانع از پیروزی مس سونگون نشد.
 مس سونگون بااین پیروزی خود نه تنها نایب قهرمان لیگ شد بلکه نخستین شکست فصل تیم گیتی پسند اصفهان را به آنان تحمیل کرد و رکورد بدون شکست بودن این تیم در لیگ برتر فوتسال کشور را در کارنامه این تیم حک کرد.

                                                                    حبیب چرندابی