پاس دیدنی علی مبارکی در آذربایجان 
پاس دیدنی علی مبارکی در آذربایجان 
مهر تبریز: علی مبارکی، بازیکن فوتبال حرفه‌ای ایرانی، بازی دیداری جذاب و پرطرفدار را در آذربایجان اجرا کرد. بازیکنانی همچون مبارکی که با مهارت‌ها و توانایی‌های استثنایی به میدان می‌روند، همیشه برای تماشاگران رویدادهای ورزشی شگفت‌انگیز و دیدنی ایجاد می‌کنند.
به گزارش مهر تبریز، ستاره خط میانی تیم آذربایجان پس از دو بازی در بازی های قبل  با خستگی به بازی رسید تا در ترکیب اصلی  حضور داشته باشد و از ابتدا در ترکیب تیم خزر  الیانس برای بازی حساس با تیم قبله قرار بگیرد.
با این حال وقت  کافی بود تا بلافاصله در زمین در دقیقه ۶۵ پاس گل بدهد. اما این یک پاس گل عادی نبود، او از فاصله بسیار دور توپ را برای مهاجم تیمش ارسال کرد تا یک گل دیدنی به ثبت برسد.
مبارکی  در این صحنه توپ را ابتدا از مدافع چپ می‌گیرد و سپس به دروازه‌بان تیم می‌دهد. بعد این بار از گلر تیم توپ را می‌گیرد و با یک پاس استثنایی خط شکن، به پشت مدافعان می‌فرستد تا مهاجم خزر به زیباترین شکل ممکن از این پاس زیبا قدردانی کند.
جالب اینکه در حالی که مهاجم  مشغول خوشحالی بعد از گل بود از مبارکی تشکر کرد .
پاس گل دقیق و دیدنی مبارکی  که از نزدیکی محوطه جریمه خزر  ارسال شد مهاجم این تیم را در موقعیت تک به تک قرار داد. نکته مهم در مورد این پاس گل، جایی بود که مبارکی  از نزدیکی خط محوطه جریمه تیم خزر الیانس توپ را به یک سوم دفاعی حریف فرستاد تا شاید یکی از طولانی‌ترین پاس‌های تو در فوتبال جهان را داده باشد.
این در حالی است که هافبک دفاعی ایرانی در  هفته گذشته گل مهمی برای الیانس خزر  به ثمر رساند و حالا یک پاس گل زیبا را هم داده تا نقشی پررنگ در تیمش داشته باشد و مرد شماره یک خزر الیانس آدربایجان لقب بگیرد.