آغاز اسکن و آرشیو الکترونیکی مدارک دفاتر ثبت اسناد رسمی درآذربایجان شرقی
آغاز اسکن و آرشیو الکترونیکی مدارک دفاتر ثبت اسناد رسمی درآذربایجان شرقی

مهرتبریز-با حضور مدیرکل ثبت اسناد و املاک، رییس و اعضای هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران اسناد رسمی آذربایجان شرقی، تصویر برداری از دفاتر اسناد رسمی این استان آغاز شد. به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛محمد افخمی مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان شرقی در آغاز این طرح اظهار داشت: اسکن و آرشیو الکترونیکی دفاتر […]

مهرتبریز-با حضور مدیرکل ثبت اسناد و املاک، رییس و اعضای هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران اسناد رسمی آذربایجان شرقی، تصویر برداری از دفاتر اسناد رسمی این استان آغاز شد.
به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛محمد افخمی مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان شرقی در آغاز این طرح اظهار داشت: اسکن و آرشیو الکترونیکی دفاتر اسناد رسمی در راستای حفظ حقوق اشخاص در اسناد تنظیمی و حفاظت و نگهداری از مفاد مندرج در دفاتر اسناد رسمی اجرایی می شود.
وی ادامه داد: جلوگیری از سوء استفاده و جعل با اعتبار بخشی به اسناد و ایجاد بهداشت و نظم حقوقی از دیگر مزایای این طرح خواهد بود.
افخمی این طرح را در راستای ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان اعلام کرد و افزود: اسکن و آرشیو الکترونیکی مدارک در اجرای سند تحول قضایی و تبصره ۳۵ آئین نامه دفاتر اسناد رسمی به اجرا در می آید.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه برای اجرای بهینه این فرایند نظارت می کنیم اظهار داشت: تمامی دفاتر مکلف هستند نسبت به اسکن و آرشیو دفاتر خود اقدام نمایند.